Vi måste hitta på nåt snart


Insåg just att jag saknar att skrämma eller flumma med Beelz. It's been too long.

Kommer du ihåg första gången vi möttes? Eller när det besämdes att jag skulla sova hos dig?
När jag besökte dig i somras strax efter din student?
Och att få se Stephen ihop två månader senare var fan episkt!
Men vår luciavaka satte verkligen fart på minnena.

Haha oj vilket länkmaraton det blev nu. Men som sagt. Vi måste hitta på nåt snart, för du och jag ihop är bound to be legen- ... dary!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Varm, sur champagne som stod kvar på ett bord hade jag fått i mig på bilden, you know, Cause I'm so classy.

2009-12-17 @ 16:49:49
Postat av: Spydon

Jag kommer inte ihåg att vi hade sur champagne på gymnasiet...

2009-12-18 @ 20:27:25
URL: http://spydon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0