Den onda styvmodern?

Jag och Jens har tillbringat de senaste veckorna med att tillochfrån ge oss i kast med att städa hans lägenhet.
Det fina med att städa hos någon annan än sig själv är ju att man ser alla konstiga saker som de har, men vissa saker kan jag nog klara mig utan.
Nånstans bland alla hans strumpor var det något som stack ut. En liten strumpa. En riktigt liten strumpa. Jag menar verkligt pytteliten!
Den jävla karlsloken har alltså, trots vad han säger sig tycka om det, skaffat barn. Han påstår att det är någon som helt enkelt har glömt den här - ja, hans oäkting!
Förtjänar inte jag att veta vad jag har gett mig in i?



Ni ser ju hur pytteliten den är! Inte ens Kix 35or skulle få plats i den strumpan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha, lilla gumman då! XD Inte lätt att få reda på att ens karl gömmer en oäkting! XD För det är ju den eeeenda förklaringen som finns! ;P

2009-02-26 @ 00:43:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0