Jag hade tänkt skriva något bra när jag loggade in här...

Hemma är det fortfarande kallt, pumpen kanske är fixad till nästa vecka. Mamma tyckte att det var lika kallt i kylskåpet som ute i köket så nu ligger termometern där och jämför. 5.6 i kylen och 10.2 i köket när ingen har stått och osat matånger från spisen och eldat 11 ljus samtidigt. Har jag sagt att jag älskar Jens?

Ska eventuellt dra förbi ner till sundsvall och loda runt med Robin nån gång nästa vecka, kan bli kul. Har ju inte träffat den pojken på riktigt sen mösspåtagningen i maj förra året nu...

Tanten på hemköp tittade på mig som att jag var dum i huvudet när jag glädjeskuttade mig fram till broccolin. Visst ja - jens ska ha en 20a för den... Påminn mig?

Ska försöka få tummen ur och ta kontakt med sundsvalls folkhögskola imorgon också. Måste ju höra efter ordentligt om det jag vill läsa....

Vad händer annars? Inte mycket. Min pojkvän har börjat få mig att logga in på facebook åtminstone en gång i timmen för det där jävla kuddkriget man kan ha som applikation. Man väljer en kudde, dunkar ner den andra och sen har den 2 dygn på sig att kudda tillbaka. Det är lika bra att ta det säkra före det osäkra så vi kuddar på som bara attan, jag är nu uppe i nivån "pillowninja". Fear me!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy va hemskt med så jäkla kallt alltså! =O Sikken tur att du har Jens och hans värme iaf ;P

Kul med att träffa Robin, hoppas det blir av ^^

Hahaha, tänk att han fått dig att "anstränga" dig med facebook, själv orkar jag inte bry mig om den sidan! XD

2009-02-20 @ 09:56:32
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Älskling <3

asså det är maffia wars och pillow fight som gäller. allt annat där suger ju :o



påminna älskling om sundsvallsringa

2009-02-20 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0