Jahapp

Som sagt, nätet var segare än vanligt och sen dog det, precis som före jag fick sounkbrott och lämnade in.
Kommer till Jens och det är lika illa här.
Men vad fan kan det vara för skillnad på hemma eller hos servicen? Hårddisken skulle ju vara ren enligt antivirusprogrammet..?
Drar ut sladden ändå och stratar om. Tada! Nu måste jag alltså oroa mig för att bli av med alla mina älskade Disneyklassiker..... Någon som har en extern hårddisk att överlåta bara sådär? Alternativt kan lägga en "antivirusbesvärjelse" över mina elektriska älsklingar?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va dumt att din dator krånglar så! =O Men tro mig, jag vet hur det är.. ><' Hade ju en superdålig dator förut, bytte, och sen visar det sig att denna inte heller vill fungera felfritt.. Suck.. Vad har datorer emot oss??? =O

2009-02-06 @ 23:06:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0