Miss Popularity Contest

Haha vaärst vad populär jag blev nu då. Anna, Karins syster, läser nu öppet min blogg och Karin tjatar om att jag borde byta adress så att de slipper dela bekantskapskrets.
Det finns människor som slåss om mig!
Jag känner mig typ som prinsessan i medeltida historier, eller Acke, eller helt enkelt rätt bäst.
Japp, så är det. Jag är bäst fast jag är för lat, svag och outhållig för att klara av mer än 20 situps i stöten. Heja mig!
Nu finns det en äppelpaj i ugnen som väntar på att bli uppäten. Ni vet de där nya pajerna från Ekström i två påsar, vi köpte en hallon/björnbär och en äpple/kanel. Jens för att han älskar smulpaj och jag för att överbevisa att den skulle bli bra trots fejket. So far so good, hallonpajen var alldeles för syrlig men vi ställer hoppet till äpllena som just puttades in. Heja äpplen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, coolt, sånt är ju alltid nice! XD

Hoppas denna paj är bättre än den andra :3

2009-02-18 @ 22:20:14
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jag var för lat för att byta om till den idag, för jag har gått runt i mys-slö-kläder hela dagen idag (puffiga mjukisbyxor och tjocktröja =P) och jag orka inte byta om och fixa en bra bild på den att lägga upp XP + Att jag har gjort så mycket idag så jag kände inte heller att jag hade nån tid... Ska försöka fixa det imorrn ;P

2009-02-18 @ 23:47:21
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Karin

ta det lugnt, ms ego!

jag slåss inte om dig, jag slåss för att vinna över min syster som är min dödsfiende!

2009-02-20 @ 08:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0