Modebloggning 101

Nu har jag fått nog av alla som tror att alla bloggar är likadana.
Att oavsett vilken blogg man går in på så är det en fjortis som tror sig vara modeel som skriver
Det här är min DAGENS OUTFIT. Visst är den söt!
Jag åt en ostmacka till frukost och idag såg jag en söt kille på skolan. Hihi!
Gå in hit lite mer så får jag ytterligare någon tusenlapp från företagen som skickar hem diamanthalsband! Hihi!

Alla bloggar är inte så! Vilket vi som rör oss bland bloggar tack och lov vet. Men nu har jag fått nog. Dels är jag less på att försöka övertala alla icke insatta om att jag inte läser Blondinbella (vilket tydligen är den enda bloggen som räknas som riktig blogg.) och att jag verkligen inte skriver bara om ostmackor, söta pojkar, matteprov och vad jag och mina kompisar hade på oss idag.
Samtidigt är jag lite less på att jag verkar vara den enda jäveln här ute i världen som jublar över att få en femkrona. Så nu ska jag, Elisabeth Nelin, för första gången modeblogga. För jag vill minsann också få tusentals läsare och kronor för att skriva om ovidkommande saker!
Nu vet jag att det var hela två veckor sen de införskaffades men de har bara blivit använde vid två kortare promenader än så länge så vi kan låtsas att jag aldrig sa det där utan helt magiskt fick dem som en skänk från ovan för fem minuter sedan. Fast ajg köpte de för 200 kronor på rea. Men som sagt, vi låtsas. Kan jag modeblogga kan ni låtsas att jag gör det bra.

Här är mina nya älsklingar down under!



Världens snyggaste gummistövlar! I år ska jag minsann klara mig levande under slaskmånaderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar : haha jo verkligen! ;p

2009-02-21 @ 18:37:45
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Najsiga gummistövlar gumman! ;D

Men va?? Du som hatar modebloggar, ska du nu bli en av "dem"?? =O I'm chocked!

2009-02-26 @ 00:34:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0