Seven Pounds

Har just sett senaste filmen med Will Smith med en snarkande Jens i nacken.
Den var bra, inte riktigt samma handling som jag fått för mig att det skulle vara, men det gjorde inte att den var dålig. Jens tyckte den var vimsig i början och kommer säkert säga samma sak imorgon men å andra sidan somnade han halvvägs igenom typ 5 minuter före de började knyta ihop mer så att man fattade bättre.
Nåja, Will Smiths filmer är och förblir sevärda, dels väljer han alltid bra manus men dels så kan han alltid lita på en trogen tittarskara enbart på grund av sin kropp. Var inte helt fel att se honom stå i linne och meka till rockmusik eller den obligatoriska duschscenen, även om han den här gången bara visade överkropp och ingen rumpa...
Men som sagt. Den var bra, ta chansen om ni får den!
Även om den kanske inte är bio-bra....


I övrigt så var äppelpajen betydligt godare än hallonen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oooh, jag vill också se den filmen ^^ Och du har så rätt, filmer med Will Smith är underbara, och han är heeet! XD

Kanon att äppelpajen var godare iaf, men var den god i sig? =P

2009-02-19 @ 09:23:04
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Men ojdå gumman, förlåt mig! =O Va glömsk jag är.. XP Kanske för att det var så magiskt att jag trodde det bara var en dröm? ^^; (Funkar mitt smickrande? ^^) Men klart jag ska ändra =P

2009-02-19 @ 09:23:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0