I has a bucket

Jag hade en bra kväll igår.
Det var god dricka, trevligt folk (fast man var tvungen att presentera sig för Robert 4 gånger) och fina fyrverkerier.
Nackdelen var när vi kom tillbaka till lägenheten efter att ha tittat på sistnämnda. Jag tog en cube för att jag var törstig, trots att jag visste att jag var på gränsen till att bli så full som jag inte tycker om att bli. Den var inte särskilt god så efter halva flaskan blev den bortdonerad, istället halsade jag lite jäger. Pratade lite med folk och Ante fick för sig att hälla upp tre bräddfyllda, stora shotar med mintu.
Nu tycker jag inte om Ante. Otydlig syn och inte en chans att stå rakt.
3 kaskader med spya i en hink. De ska flytta på mig men trycker på magen. En hinkomgång till.
Efter ett tag undrar de hur jag mår nu och jag sätter mig upp för att visa att det känns bättre. Dumt. Ytterligare en gång tillkallas hinken och vid 3 däckade jag.
Det som är bra är att mitt hår och smink fortfarande är snyggt. Vad som är mindre bra är att jag fortfarande vinglar fram och har ont i magen....



Vad söta de är. Hittade just en hårsnodd i bakhuvudet, de höll verkligen undan mitt hår ambitiöst mycket.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, förlåt gumman, det där låter inte kul alls (tro mig, jag vet hur det är att spy på fyllan..), men nu jävlar kan du inte påstå att du inte varit riktigt full! XP Inte ens jag har spytt så många gånger på rad.. =P

Hoppas du mår bättre idag sötnos! <3

2009-01-01 @ 14:28:37
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Kix

Det var min hårsnodd som du hade i håret. jag satte upp det fyra gånger medan du sa att du älskade mig så mycket. Du var lite ynkig, men jag tycker att du klara dig ganska bra. Kunde ha varit värre, eller hur?



Snodden vill jag ha tillbaka dock, det är min stora syrras som jag stal av henne.

2009-01-04 @ 00:25:07
URL: http://zerokex.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Ska det göras ska det fan göras ordentligt. GJ!

2009-01-05 @ 02:57:11
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0