It's ok, I had a subway for lunch

Jens bjöd på subway till middag igår.
Efter bastun med Camilla och några avsnitt Scrubs senare var klockan halv 2 och vi återvände till den nyöppnade lokalen för varsin macka till.
 Båda varven vi var där stod chefen i kassan, båda gångerna kände han igen mig och påpekade glatt att det bara var att tjat-söka så skulle jag säkert få jobb förr eller senare. Andra gången vi kom dit såg det ut som att mitt tjatsökande helt plötsligt blivit automatiskt uppflyttat åtminstone 5 platser, men det kanske är en bieffekt av att äta där var 6/7e timme...

Idag är det övningskörning, badhus och gossipgirlmaraton som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, vi får väl hoppas att det lönar sig (i en jobbplats) med att äta där så ofta då! XD

Oooh, bastu, jag vill också! =O

Och badhus, ååh, nu är jag avis =P

2009-01-24 @ 11:23:41
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Jens

hoppas ni har kul idag och att din övningskörningslektion gick bättre än förra gången..

(emelie är en spammare >:D )

2009-01-24 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0