Titta, en lista iår igen

Årets Första Test 2009!


Vad heter du - Elisabeth
Vilken klass går du i - Ingen
Vad heter din bästavän- Märtha och Kix
Kan hon/han lita på dig- Självklart
Har du några syskon- Jao
Hur var år 2008 för dig - Helt ok
Vilka firade du nyårsafton med - Med pojkvän och närmaste vännerna. Och en hel del andra flummare....
Vem fick nyårspussen-  Många men Jens fick den enda kyssen på tolvslaget ;3
Betyder han/hon något för dig - Jättemycket!


Har du . .
Åkt flygplan- Inte sen i somras
Snusat- Nej!
Druckit alkohol- Hahaha jadå
Slagit någon riktigt hårt - Jag har en lillbror, no further comments.
Planerat ett mord - Jaaa. 
En mamma- Faktiskt
En pappa- Tillochmed en sån har jag
En bror -  Juppjupp
En syster - Nej, brodern räcker gott och väl.
Någon du kan lita på - Absolut
Någongång fått gått till rektorn- Det har hänt ibland...


Vem . .
Kysste du senast  - Jens
Krama du senast - Jens
Höll du handen med senast - Sköterskan som stack mig i fingret. Annars Jens. 
Slog du senast - Jens där också
Hatar du - Ingen som jag kan komma på
Gillar du  - Alla jag kallar älskling eller sötnos


This or That
Killar eller Tjejer - I vilket syfte?
Vatten eller Juice - Juice
Frukt eller Grönsaker - Båda!
Tv eller Dator - Älskar min laptop
Skola eller Jobba - Jobba utan tvekan
Pojkvän/Flickvän eller Vänner- Båda, har tyvärr blivit lite dålig på att hitta en balans, förlåt folket!


Hur/Var. .
Gammal är du om 12 år - 31 ><
Vart befinner du dig då - I europa, kan dock inte lova vilket land.
Har du barn -  Nej men hund
Är du alkolist - Näe det vore ju lite trist
Vill du dö - När jag är gammal
Går du i skolan  - Nopes
Trivs du - Jovars
Är du lärarnas favoritelev - Hahahaha jag? Den enda som skulle kunna ha gillat mig vore Richard men han var så upprörd över mina kläder att jag nog inte var allt för uppskattad där heller =P


Kommentarer
Postat av: Em

Åh vad bra:) Det är smart!

Ja, jag liksom tänker inte på hur äcklig jag är lika mycket när jag är med honom:)

2009-01-05 @ 19:59:35
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice nice, första listan 2009! XD Hehehe =D

2009-01-06 @ 13:51:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0