Birsta

Efter att modigt ha kastat mig in på Kicks i 20 sekunder och lidit av syrebrist och fått släpa på all parfymstank därifrån i en halvtimme började jag ge upp hoppet om att hitta något av det jag letade efter men till slut så lyckades jag faktiskt, på en liten avskiljd Glitterbutik hittade jag mammas födelsedagspresent som jag hoppas att hon blir nöjd med, vi får se.
Passade på att skaffa ett par nya skor också, orkar inte känna mig som ett missmatchat monster som tillochmed (bögiga) killar påpekar bara för att jag har på mig kjol så nu har jag ett par skor som jag slipper skämmas för också. Tyvärr fick jag betala 100 spänn för dem bara för att de inte hade någon prislapp. Nej, jag vet. 100 spänn för ett par converse är ingenting men när de andra färgerna kostar 50 spänn känns det elakt...

Dagens frukost var en halv burk med chunky monkey. Börjar starkt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, min frukost/lunch (brunch =P) igår var överbliven Phish food också! XD

2009-07-05 @ 17:51:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0