Ja, jag har varit vaken i en timme

Och under den timmen har jag hunnit sätta igång en tvättmaskin, hitta lite kartonger i källaren som inte var fulla med bråte och fylla dessa fynd med allt läsbart jag ska ha med mig. Eller, jag har typ 2, 3 paketlådor kvar men jag vet inte vad jag ska ha i dem så det kvittar egentligen. Skulle vilja packa ner alla köksprylar och drakar men då vill jag ha en större och ordentligare låda. Kläder känns också för tidigt just nu, får se när jag tar tag i dem.

Idag är det sundsvall som gäller, mamma hade något ärende där som innehöll jordgubbstårta och då kan man ju inte säga nej. Ska försöka hitta nån present åt mamma och pappa när de fyller år också men har ingen aning om vad det skulle vara. Känns som att jag måste hitta något superfantalastiskt till pappa för att kompensera min frånvaro på hans 50årsdag....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va spännande med flytten alltså! =D

Lycka till med paketfinnande ^^

2009-07-02 @ 10:07:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0