Lista

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Egenskaper? Shit. Jag är omtänksam, rätt duktig lyssnare och en lojal kompis?

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:

Självisk, dömande, cynisk

Jag älskar att:
Vakna på bra humör

Jag hatar att:
Jag inte har något jobb

En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Ööööh...

En egenskap jag undvikit att blogga om:
Jag är väldigt elak, egentligen.

Jag skrattar åt:
Mig själv och komediserier

Jag gråter:
Till filmer!

En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
Nya människor utan personkemi. Blir helt jävla knäpptyst och vill bara försvinna.

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Teater!

Detta är jag stolt över:
Mina kakor?

Detta kan jag skämmas för:
Mig själv.

Detta gör mig glad:

Glada människor

Detta gör mig lugn:
Ryggkli.

...nervös:
Väntan på besked.

...äcklad:
Hmm.... Fetma? Alltså, usch, det där lät taskigt. Men om man ser nån som är typ lika fet som Manuel Uribe blir jag lite äcklad...

...ledsen:
Mycket just nu...

...förtvivlad:
Att det känns som att jag inte kan förändra mitt liv

...tacksam:
Att Jens står ut med mig fast jag är elak och att mina kompisar stannar kvar fast jag är sämst på att ta kontakt.

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
Orgasmer?

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Bor ihop med Jens fortfarande, har ett jobb jag trivs med. 

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Bläugh ><'

Mitt motto i livet är:
Ingen aning?

Jag utmanar:
Ni som känner för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0