Sämsta flickvännen ever

Inte nog med att jag alltså kommer hem från fester med sugmärken, sen är jag skitsur på honom för att han blir fly förbannad på kompisen som gjorde dem.
Trött var jag tydligen också för jag somnade kring halv6 på kvällen och när han väckte mig med kyssar vid 8 för att gå på resturang orkade jag inte ens öppna ögonen utan mumlade att jag ville sova klart.
Sen vaknar jag kvart över 7 och lämnar stackaren ensam i sängen medans jag sitter och läser bloggar.

Nej, jag förstår inte heller hur han står ut men jag är glad att han är så mycket snällare än mig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh, du är inte alls sämsta flickvännen ever gumman! Och det tror jag inte han tycker heller! Ibland har man sina dåliga stunder helt enkelt, allt kan ju inte vara solsken och rosor jämt! ;P

2009-07-26 @ 20:36:19
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Erika!

Jag försöker förtränga hela den scenen men det var när den där läskiga människoliknande saken kom upp ur vattnet och drog ned Harry potter =P Fan att den inte lyckades =P SKet på mig gjorde jag iaf!

2009-07-26 @ 21:51:54
URL: http://earika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0