Värme

Ok att ingen dag den här veckan lyckats mäta sig med söndagens 35 grader i skuggan men det är fortfarande långt ifrån kallt ute. Undkom genom ett mirakel brännmärken på låren i måndags när jag satte mig på busshållplatsens bänk, flög upp med ett tjut så fort jag nuddat den svarta ytan...
Dagen var tänkt att vara 100% tillägnad duktigheter. Skulle gå ut och leta jobb, igen. För att sen komma hem och börja packa inför flytten.
När jag steg ut ur duschen imorse var all motivation som bortblåst.
Emomusik och en lång väntan på Big Bang Theory och sedan sömn har istället blivit dagens planer. Awesome, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja, värme har sån inverkan på en, man blir alldeles slö XP

Härligt att värmen hittat till er också minsann ;)

2009-07-01 @ 13:46:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0