Veckoplanering

Idag är det måndag. Förmiddagen tillbringades med datorer och sen har vi flyttat lite småplock. Ska tvätta före dagen är slut också.
Imorgon ska vi tydligen till Sundsvall och joxa med Jens bil samtidigt som Ante vill dra oss till Birsta. Nämnde jag att Johan fyller år också? Känns inte som det kommer bli mycket gjort i någon av lägenheterna...
På onsdag har Jens bestämt sig för att man måste ha börjat städa ur lägenheten om man ska hinna.
Torsdag är också städning, precis som fredagen också. Får se hur det kommer att gå det där.
På lördag ska allting vara klart i hans gamla lägenhet och vi måste vara färdigpackade för Gotland också.
Söndagmorgon infinner vi oss hos mina föräldrar för tårta och femtioårsgratulationer åt pappa före vi sätter oss i bilen med Susanne och Kix och drar ner till Nynäshamn.

Ja. Någon gång under den här veckan vill jag också hinna vara med Kalle och leka någon timme under nån dag. Känns som att det kommer att gå bra det här när vi återigen sitter med varsin dator, TVn mutad och Jens fast i spel och energidryck.... Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, låter kanon det där gumman ;) Lycka till ^^

2009-07-27 @ 20:26:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0