I'm special?

Det blev ett GGmaraton igår kväll även om vi fortfarande har 5 eller 6 avsnitt kvar av säsongen. Under middagsstöket, Susanne och Märthas jättegoda pannkakor, så konstaterade Märtha att jag är den person med konstigast cravings hon känner.
Jag förstår inte vad som är så konstigt med dem?
Hon listade några på måfå för att försöka få mig att förstå konstigheten i dem så nu listar jag också dem så får ni säga om det stämmer eller inte.

Falukorvsmackor - åt ungefär en falukorv i veckan på det sättet under 1½-2 månader i 2an.
Kladdkaka - En månad under hösten i trean, åt någonstans mellan 1-3 kakor om dagen (ja, hela kakan).
Burkchampinjoner - Passade bra efter chokladöverdosen, fick mina föräldrar att svära på att aldrig mer köpa champinjoner när jag bodde hemma.
Gurka - i slutet av trean gjorde jag av med 5 i veckan trots att jag aldrig åt en hel i taget.
Apelsiner - Förra veckan
Honungsmelon - Just nu, ska köpa en senare idag.
Ostfrallor lite då och då precis som
Müsli,
Chokladbollssmet och
Nötter

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med GG x3 Vadå konstiga cravings? Typ allt (minus müsli XP) lät ju jättegott! XD

2009-06-26 @ 11:23:50
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Kix

Jag hoppas ni hade superkul :3

2009-06-26 @ 12:23:37
URL: http://zerokex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0