Jao...

Halsen smärtar för varje andetag men nu kan jag ibland framkalla en röst, även om det låter som att den tillhör en grinig kärring på 80 som rökt i minst 60 år.... Nån mening här eller där klarar jag iallafall av och det är mer än igår.
Febern kommer och går men svettningen är konstant, Jens bara retas.
Mumin på tv just nu och jag sitter och funderar på hur det blir imorgon när jag ska ha möte med Maud på morgonen. En halvtimme ska jag sitta och prata med henne, kan bli spännande. Om jag har röst kommer jag, annars skickar jag ett ursäktande mail och ber mamma ringa och boka läkartid. Jag vägrar gå runt med feber och hatisk kropp i en vecka till.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars sötnos då, det där låter ju inte kul! Hoppas du mår bättre snart, krya på dig!

2009-06-21 @ 13:46:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0