Morfin!

Dagens låtar tigger om morfin i olika former. Mysjazz med Old Fashioned Morphine blandas upp med lite Lips like Morphine.

Det vore rätt underbarast i världen med morfinkyssar just nu. Bara en kyss och sen glittrar världen igen. Det kvitar hur mycket solen än lyser, glittret lyser ändå med sitt frånvaro.
Snart är Jens hemma. Hans kyssar gör det lite bättre igen. Ikväll ska jag vara snäll.
Hans värld ska iallafall få glittra lite grann.

Nej, jag har inte alls gjort som jag lovade Maud och ägnat mellan klockan 10 och 12 åt arbetssökande. Jag läste bloggar första timmen och den andra låg jag så handlingsförlamad i badkaret att jag kände mig utmattad bara av tanken på att orka raka benen. Det var inte förrän vattnet blivit kallt 4 gånger jag orkade plocka upp rakhyveln och då är det fan inte bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj, låter som du har en slödag? =P Men det har vi alla ibland, tro mig, jag känner igen det du skriver XP Hoppas du får en bra dag iaf sötnos <3

2009-06-09 @ 14:18:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0