4 månaders mys

Firade med hemkörd kebabpizza respektive kebabsallad. Gissa vem av oss som låter nyttigast, precis, det gör Jens.
Detta smaskiga kladd förtärdes framför Studio Ghiblis senaste film Ponyo som verkligen är överjordiskt gullig!
Och det blev inte sämre av att jag efter filmen ringde upp min glömska lilla Mistress som lovat besked redan igår och ännu inte hört av sig. Men nu fick jag henne allt, precis när hon krupit ner under täcket ringde jag upp och krävde en utläggning så nu vet jag hur det ligger till. Igår bestämde de att på torsdag har de varit ihop i en månad! Hur underbarast är inte det? Åh jag blir så glad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, grattis till alla som varit tillsammans så länge! =)

(Fast jag kan inte hjälpa mig att känns mig lite avundsjuk ändå.. Visk visk, jag sa inget högt.. ^^;)

2009-03-10 @ 23:35:04
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Kix

Snart är jag den enda som inte har ett ligg T_T

2009-03-11 @ 18:20:40
URL: http://zerokex.blogg.se/
Postat av: Mistress

hahaha, ja, din jävel, jag som nästan hade somnat xD



>w<

2009-03-11 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0