Bortskämd

Ibland känner jag mig lite extra superlyxad som har lyckats vara den som fått fast min älskling. Dagar som idag.

Han har kastat otaliga toffefees på mig för att låta mig öva på att fånga dem med munnen.
Han blandade saft åt mig med rätt antal isbitar i.
Bjöd på supergod middag på Sams, som till skillnad från Östanbäcken har precis lagoma portioner så att man slipper tjockisstämpel och 2 dagars matkoma om man äter all mat.
Under kvällens Houseavsnitt så fick jag ligga på honom heeeela avsnittet och nu sitter han och drar hem hela serien för att maratona.

Förstår ni hur underbarast bästig han är?
Nämnde jag att jag fick äta upp hans honungsmelon på resturangen också?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, va jag är glad för din skull som hittat en sån fin karl gumman, det förtjänar du <3

2009-03-10 @ 23:31:13
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Jens

du är underbar du <3

2009-03-11 @ 00:44:00
Postat av: Emelie

sv: Alltså, med nästa steg menar jag efter min Au Pair, efter jag är klar med den.. Men jag kanske ju ska förlänga min Au Pair-tid som sagt tills jul, det måste jag diskutera med familjen först. Men efter Au Pairen visste jag ju inte riktigt vad jag skulle göra, men nu känns det som jag vill komma igång med studierna efteråt =)

2009-03-11 @ 09:25:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0