En fågel har flugit in i rutan

Jens har migrän så jag fick gå hem för att ta en kall dusch. Inte lätt att vara hormonstinn tonåring när ens partner är en mogen person. Eller hur var det nu?
Nåja, jag var i vilket fall tvungen att gå hem för att försöka fixa fram ett foto på mig så jag kan skicka in min anmälan som intervjuare till GFK. Ja, jag kör på intervjugiget ett varv till men den här gången är det öga mot öga och jag bestämmer själv mina offer och mina tider. Dessutom är lönen typ dubblad.
Bläcket i skrivaren var slut men det åkte min högt vördade fader så snällt iväg och åtgärdade. Lägga i nläckpatronen rätt verkade däremot vara en lott som föll på mig. Först stod det att bläcket inte var kompatibelt med skrivaren för de ville ha en särskild kod. Så särskild att det var exakt en likadan kod vi stoppat ner. Men det var lugnt för när jag en halvtimme senare i ren frustration gjorde om det så blev det rätt. Det trodde ni aldrig va?
Så nu har jag fotot och kan alltså få jobbet. Så det enda som återstår att göra nu är att hitta anmälningsformulären på de kurser i höst som verkar spännande och skriva ut det också före jag hänger upp tvätten och springer iväg till Jens som lovat fin middag för hans pengar.

Och ja, om ni undrade på titeln så såg jag just en fläck på fönsterrutan med lite fjädrar och blod, så djupt var det...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med jobbet gumman! Jag hoppas verkligen det går bra!!! <3 Fingers crossed ;)

2009-03-06 @ 22:48:23
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0