Fjolla



Jag kom på mig själv idag med att inte vara normal. Eller normalt ofjollig om inte annat.
Det är en sak att titta på Top Model, det är ytterligare en sak att vilja följa och faktiskt lära sig vissa av namnen.
Det är en helt annan sak när man kommer på sig själv med att ha missat 5 minuter av början och därför grips av panik och kastar sig ner i soffan och maniskt trycker på 3-knappen tills man hör den betryggande stämman av Tyra Banks eller Mr Jay.

Jag har nu kommit till det sistnämnda stadiet. Det trodde jag faktiskt aldrig om mig. Särskilt inte när det är repriserade säsonger de visar.

Och ja, jag vet att det är tredje säsongen som går på TV nu. Och jag vet att det är 5 säsongen på fotot, det skiter jag i. Den sänds om en månad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, du är så söt! XD

Men det finns ju värre program att bli besatt av iaf ;P Top Model är bra! ^^

2009-03-06 @ 23:29:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hej! fin blogg :) undrar om du kunde hjälpa mig med att tipsa om extra jobb? :)

2009-03-06 @ 23:35:08
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0