I Love You More Than Cumshots



Jens släppte av mig hos Kix i fredags eftermiddag. Vi tillägnade kvällen Little Britain - USA och kladdkaka.
På lördag tog vi oss iväg till Birsta för att titta på en TV och xbox elite åt henne. Money well spent säger jag bara. Förstår ni hur hett xbox 360 är? Förstår ni hur hett det är att spela Burnout Paradise på det? Vattenplaning i rummet får säga nog om det.

Efter några timmar dreglande över hennes spel drog jag vidare till Susanne som har suttit barnvakt åt mig sen igår kväll tills för ungefär 1½ timme sen. Vi har bakat äppelpaj och tittat på jättemycket film - Shadow puppies är väldigt fascinerande.

Nu är Jens tillbaka från sin vistelse i Östersund och allt känns normalt igen. Inte för att det känns konstigt att vara hos kompisar, mer att alternativet Jens inte finns där...

Kommentarer
Postat av: Karin

I love my xbox 360 elite <3

2009-03-16 @ 10:37:07
Postat av: Emelie

Hahaha! XD (filmen)

Låter som du haft en trevlig helg iaf :3

2009-03-16 @ 13:56:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0