Lägesrapport eller något liknande

Då var det bestämt att jag skippar att festa lördagen efter min födelsedag men behåller tårtätandet helgen före. Känns skönt att slippa tänka så mycket.

Jens ska bort under helgen och just nu finns det få saker jag vill så lite som att vara hemma så han får släppa av mig hos Kix.

Jag har konstaterat att det enda som är bra med smutsigt hår är att det inte tovar sig lika enkelt men däremot kliar det på ett obehagligt sätt när det nuddar nacken.

Ska ringa en snubbe om att få sälja jordgubbar i sommar men som den hycklare jag är har jag inte gjort det än.
Borde borsta tänderna också. Ska nog göra det nu.

Och visst ja. Jag konstaterade inatt att jag längtar mig sjuk efter en vettig dagboksbok. En med lås och linjerade papper, inte antingen eller.

Fuck off och ha ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0