Smutstvätt



Jag har just kommit på världens bästa affärsidé. Ingen annan får sno den!

Jag ska börja sälja använda trosor.
Vi hamnade just i en diskussion om huruvida allt finns till salu. Jens kommentar var att allt utom använda trosor finns att köpa så nu ska jag se till att det blir ändring på det.

Enda kravet är att jag ska ha råd att köpa minst ett par nya för priset jag säljer de gamla för. Annars kommer det ju bli lite jobbigt i slutändan ändå.
Alltså vill jag ha 100 kronor som utgångspris för ett par fula så jag kan köpa två nya fina. Om det är ett fint par som försvinner blir det mer. Men Jens hävdar att det är billigt så jag kanske skulle sälja lite dyrare? Det skulle ju antagligen ändå vara folk med konstiga fetisher som köpte och då är man alltid redo att lägga ut lite mer.
Så ungefärliga priser skulle ju då kunna vara att man skickar iväg ett par fula tanttrosor för ... 700 kronor och ett par älskade string för 1500? Det borde man väl kunna försörja sig på i längden?
Så länge jag håller det så pass lågt att jag slipper skatta på det iallafall.

Nu börjar auktionen! Vem är villig att lägga ut några femhundringar på smutstvätt från mig? Nermensat går på en extra femhundring eftersom det är lite mer ovanligt med tanke på att den trots allt bara kommer någon dag i månaden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, du är ju störd! XD

2009-03-10 @ 23:32:23
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

en så fin idé :P

2009-03-11 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0