Ante goes 20 (Skrivet vid 7tiden imorse)

Igår kväll var … inte så bra som den kunde varit. I fortsättningen ska jag inte singla slant för att besluta om jag ska dricka eller ej, utan helt enkelt inte dricka om jag inte verkligen verkligen vill.
Kom dit vid kanske halv 8, smakade på deras bål, man kände ju att det fanns alkohol i det man drack, men det var inte förrän mitt glas var slut som jag fick veta att det var 50% bål. Jag vet inte om ni hängde med nu, alltså inte 50% sprit i bålen, utan bålen i sig var 50% alkoholhalt. Heja.
Efter ett tag hamnade vi på övervåningen där jag upptäckte att en av Antes kompisar luktade flensost, jag sa inget men blev väl inte direkt glad när han hamnade bredvid mig och visade sig vara pratig och på så sätt tvingade mig att ha ansiktet (näsan) vänt i hans riktning.
Höll mig mest till HS och Snus eftersom de var de enda förutom mig som inte brydde sig om modomatchen som just då pågick. Hade rätt kul, kände att jag var borde-börja-dricka-långsammare-full. Thorssa ringde strax före 11, jag har ingen aning om vad vi pratade om. Det enda jag på riktigt minns från samtalet är att jag vinglade ut på bron, satte mig på kanten, spydde ner på marken, bad om ursäkt för att jag spytt honom i örat och insåg att han lagt på. Fick syn på Ante så jag gick över till honom, minns att jag sa nåt om att jag spytt, ville hem och var ledsen för att jag lämnade hans fest så tidigt. Har för mig att han sa nåt om att vi skulle få hem mig och ledde in mig i huset igen. Enligt samtalsloggen på min telefon försökte jag tydligen ringa mamma 4 gånger, trots att jag har nada pengar på mobilen, det minns jag inte men jag minns att jag skickade ett sms om hämtning och låste in mig på toa för att kunna spy ifred i väntan på henne. I mitt minne hann jag precis låsa dörren och sätta mig ned före hon ringde. Jag minns inte att jag hämtade mina grejer men jag minns att jag höll i dem när jag satte mig i bilen. Av bilfärden kommer jag typ ihåg att jag var tacksam för att hon hämtade mig men skämdes över att hon skulle behöva se mig så full när hon knappt tycker om att jag dricker.
När klockan var 6 vaknade jag och var osäker på om jag spytt mer sen jag kom hem eller om det bara var i drömmarna, bestämde mig för att det bara var i drömmarna eftersom jag inte hade minnen av annat men den vita hinken nedanför min säng antydde något annat...
Jag tror jag druckit fram min första kväll med minnesluckor, yay me?
Nu ska jag titta vidare på Ally McBeal och hoppas på att min mage kommer bättre överrens med mig om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Rock on

2009-11-29 @ 17:35:52
Postat av: Thorssa

Haha stackare, så det var spydde du gjorde då jag lade på? =) Var bara så tokmycket bakgrundsljud, och jag trodde du snackade med någon annan eller nåt, höres iaf ingenting, älskar dig, MEN hoppas fan i mig du får erfara en baksmälla... i stil med den jag har just nu, bara så att du upplevt en, och har lite förståelse vad andra genomlider. :/

2009-11-29 @ 17:56:26
Postat av: Emelie

Ojojoj, what a party! =P Tror verkligen detta är första gången jag hört att du druckit sådär himla mycket, och att du tillochmed fick minnesluckor, ajsch.. Hoppas du mår bättre nu iaf <3

2009-11-30 @ 15:30:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0