Farväl Bloggkoll?



Jag har alltid haft tendenser att kunna nörda in mig på ämnen. Nu är det väl, egentligen, bloggar som gäller i brist på annat men det känns ändå inte helt rätt. Det är ju trots allt inte Jag-jag, det är ju Andras-liv-som-jag-läser-om. Jag antar att min senaste riktiga innördning var DeathGame och jag har verkligen saknat att ha något att gå in för lika hårt som det.
Men idag. Idag tror jag att jag skådat min räddning.
7-8 timmar av denna dag har varit vigda åt att lära mig rollspel, närmare bestämt Eon. And it is fricking awesome! Jag har spelat en dvärg som blev löjligt stark men ändå noll koll i strid, gissa vem som klubbat ner alla elakingar som kommit vår väg? Kalle var så nöjd att han erbjöd mig en plats i sin vanliga rollspelsgrupp så fort den här spelomgången är klar, förstår ni hur häftigt det är?!?!


Och vet ni vad? Om 13½ timme så är Thorssa hemma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, ska Elisabeth dissa bloggarna? =O =P

Ooh, va kul att du är så duktig på rollspel ^^

Happy for you that your boy's back in town soon! x3

2009-11-09 @ 11:37:50
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: jens

Vem spelar Eon i härnösand? :O

kanske kan sälja mina gamla Eon böcker ^^

2009-11-10 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0