Shut the fuck up!

För två timmar sen fick jag ett sms från Jens. Som hotar med en polisanmälan för förtal.
Jag har inte sagt annat än att han är en idiot och att jag vill ha ut honom ur mitt liv, när det nyss tagit slut var jag rätt ordentligt sårad också men that's it. Förtal för att jag säger att jag inte tycker om mitt ex som dumpade mig över msn? Nåt är fel, jag menar, han är ju lite dum av sig men jag betvivlar att det skulle ta honom 3 månader att bestämma sig för en polisanmälan över nåt så bagatellartat som att jag tyckte att hans dumpning var osmidig.
Sure enough låg det djupare saker under och jag kände hur tragiskt verkligt det var att likna Härnösand med den där sången i inlägget nedan.
Någon har gått runt och sagt att jag sagt att han misshandlade och våldtog mig. BULLSHIT! Antagligen är det samma Någon som spred ut att han gjort slut för att jag varit otrogen. Kan den personen få brinna i helvetet ifred utan att andra ska tro på honom eller henne?
Jag har gått vidare. Han har gått vidare. Det vore skönt om resten av stan kunde göra det och låta oss slippa ryka i luven på varandra över absurda rykten. Om ni nu hör något kan ni väl slå ner källan till det hela? Verbalt alltså. Det är illa nog att nån snubbe, som jag inte ens kände igen beskrivningen på, hoppat på Jens på krogen för att han varit elak mot mig. Tack, vem det nu var, för att du bryr dig om mina känslor men inse att det där bara gör det värre för mig.

Så. Nu tänker jag försöka somna om och glömma att det där smsbråket någonsin behövde äga rum.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va drygt alltså! Jag tycker synd om dig gumman, som ska behöva utstå sånt här skit! Hoppas alla idioter kan back the fuck off and leave you guys alone!

2009-11-24 @ 23:47:15
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0