Damn you internet!


Klicka här för att se den i full storlek.

Kalle skickade en bild och vi jämförde varandras checklistor. Han ledde fortfarande över mig med 2-3 poäng.
Jämförde med min pojkvän och helt plötsligt låg jag 5 poäng framför.
Jag känner mig nu som en av de där läskiga typerna på internet. Ni vet de som rymt från mentalsjukhus hela livet för att våldta och förvrida människors sinnen.
 Lite så känner jag mig när jag har 8 poäng på oldfag.


Och ja, jag är fortfarande vaken och pigg...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, detta lät ju spännande, dock mysko XD

Oj, klockan fem och du är fortfarande uppe? =O Då sov jag som en stock för längesedan XD

2009-10-27 @ 12:43:41
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Richie

Not going share the number of points I've got... but why is there no mention of (accidentally or purposefully) fapping to traps? Surely that's the point of /b/...

2009-10-29 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0