For quitters?

Jag sökte till min linje för att jag inte stod ut med arbetslösheten. För att de lagt ner de linjer jag sökt till på folkhögskolan. För att det var den titeln som lät interessantast, även om pedagogiken inte frestade ens då.
Pedagogik är uppenbarligen inte min grej på något plan. Jag förstår det inte eftersom jag inte är interesserad, och oavsett hur mycket jag vet att jag borde kan jag inte interessera mig.
Min nya plan är alltså att söka jobb som en galning över hela landet och hoppa av studierna så fort jag får napp. Nu har jag ingen fotboja till pojkvän som håller mig kvar i den här skithålan längre. Ok att jag har en pojkvän nu också, men jag tror faktiskt inte att jag saknar honom mer från Göteborg än i Härnösand om han ändå ska sitta i London ett år...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes little kitten... you wouldn't miss him more from götet :P



The other bit of my says, if the course doesn't feel right, then it probably isn't. You need to have a definite goal to force yourself towards - when doing something that you really don't want to. Find a job. Why not move in with your grandmother? :D

2009-10-19 @ 23:11:28
Postat av: Ellis

Thanks for the support <3

Bu I'd rather not move anywhere near my grandmother ><'

2009-10-19 @ 23:15:13
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Flytta hit

2009-10-20 @ 06:36:17
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Go for it, hoppas du hittar nå jobb! Jobbigt att behöva studera när man inte känner sig det minsta motiverad =/

2009-10-20 @ 11:57:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0