Framtidsplaner

Kix kom över med kladdkaka som förtärdes hemma hos Kalle igår före vi gick hem till mig och myste med dippad gurka och paprikor med trocadero. Försökte få lite plugg gjort också men det är lättare sagt än gjort med de här bokformade sömnpillerna.
Vi kom iallafall överrens om att vi ska flytt ihop. Japp, jag ska se till att klara studierna ordentligt så att jag kan ta studielån och sen fixar vi en trea någonstans och flyttar ihop. Vi ska kolla upp priset på tatueringar också, nej jag säger inte mer än så - de ska vara på ett hemligt ställe.

Smsade en hel del med herr vampyr också. Han är underbar om jag inte sagt det förut. Kix fick nog när hon påstod att jag fick henne att känna sig som Sunako med allt mitt glittrande så då kröp vi ner och sov istället efter några rörande kärleksförklaringar.

Dagen grydde och efter lagom mycket gos lyckades vi slita oss från sängvärmen upp till frukosten före dagens uppdrag började. Vi skulle gå på stan för att fixa fejkblod, nätstrumpor och som sagt kolla upp det här med lägenheter och tatueringar.
Efter ett tag fick vi sällskap från en otroligt tråkig Patte som vägrade förstå hur tråkiga vi var när vi stod på åhlens och diskuterade strumpor och nagellack i 20 minuter...

Tillbaka hem för att plugga sova före jag pratade bort en halvtimme med världens finaste pojke i telefon. Jag saknar dig!

Och good news - jag behöver inte vara klar tills imorgon alls, jag har tills i övermorgon på mig. Jag kan alltså göra två allnighters!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som spännande framtidsplaner det där ;) När får man veta mer? ^^

Good luck med uppsatsen!

2009-10-01 @ 21:46:13
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0