God morgon världen

Här sitter jag och är superpigg. Because I'm awesome like that. Vaknade säkert 4 gånger imorse och övervägde en uppstigning men lyckades varje gång somna om och få en ny dröm som var ännu häftigare än den föregående. Ibland gillar jag att vara jag.
Nu har jag fått i mig frukost, lyckats komma åt mitt schema igen så jag slipper sova bort fler föreläsningar och borde antagligen panikplugga in lite så att det sitter någorlunda till omtentan om två timmar. Men vad gör jag istället? Ja det är klart. Jag sitter på youtube och tittarsöta valpar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh, strongt att vara uppe så tidigt ;P Det var inte jag imorse kan jag ju säga, haha =P Eller ja, jag vakna först halv sex, men lyckades somna om sen =P

Haha, youtube är farligt ibland! XD

2009-10-29 @ 16:50:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0