Hör du mig nu?

Jag behöver en ny telefon.
Jag har vetat att den varit dålig ett bra tag. Jag vet att den har bråkat sen i somras.
Men efter igår och imorse blev det verkligen uppenbart. Nu hör inte jag heller vad som sägs i telefonsamtalen utan var tvungen att ringa upp Kix från hemtelefonen istället. Frustration på topp.
Imorse skulle jag vakna. Det gjorde jag visserligen, men inte fan av att den låter. Nej nej, den hade under natten bestämt sig för att det var Oh så mycket roligare att bara vibrera än att faktiskt låta. Tack telefonen. Jag litar inte riktigt på dig längre.
Fan, jag känner mig fattig. London och ny telefon tillsammans med krogrundor och födelsedagar under samma månad var väl kanske inte vad jag hade väntat mig att spendera mina sista slantar på.

Kommentarer
Postat av: Kix

Jo, det antar jag är jobbigt. men, du behöver iaf inte stressa med min present. I love hugs too :3

2009-10-06 @ 09:23:02
URL: http://zerokex.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fan va drygt, dumma telefon.. XO Hoppas du hittar en ny billig fin en, förstår det blir knivigt med pengar ju =/

2009-10-06 @ 11:40:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0