Jag saknar dig

Jag saknar att höra din röst.
Ditt leende.
Att höra ditt skratt, att se dig skratta.
Se dina ögon glittra.
Känna din lukt.
Känna dina armar runt mig.
Jag saknar dina läppar mot mina och mina fingrar har varit utan ditt tilltrasslade hår alldeles för länge.
Jag saknar att känna mig så hemma som jag bara gör med dig.
Bara tanken på att uppleva dina andetag igen får mig alldeles varm och mjuk på ett så där löjligt sätt så att man knappt vill erkänna det.
Precis som hjärtat slår några extra slag och andningen tar slut till förmån för det ofrivilliga leendet när jag hör ditt namn.

Säger man allt det här på en gång skulle du bara tycka att jag är dum i hela huvudet. Och jag vill inte förlora det finaste jag har.
Så jag nöjer mig med att säga att jag saknar dig.
Nu är det bara 2 dagar, 12 timmar och 35 minuter tills planet har landat och den riktiga nedräkningen till Dig har börjat.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naaaw, snacka om att du fallit rejält för den här killen gumman, huga! <3

2009-10-10 @ 00:41:18
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: marit

you really like this guy!!! lycky you :) and he should be really happy with you!! because you are a great person, a girlfriend every boy deserves!!



love you

kram

marit

2009-10-10 @ 22:03:39
Postat av: Thorssa

Tycka du är dum? Absolut inte <3, snarare bli förstummad, efter mycket om och men kunna stamma fram "detsamma" då jag inte rent spontant kan klä mina känslor i lika många och fina ord. :P



Hört att det snart är måndag btw? :D

2009-10-10 @ 22:13:29
URL: http://thorssa.blogspot.com
Postat av: Beelzeboss

Naw, vad sött. Jag saknar dig också. För jag antar att du menade mig såklart

2009-10-12 @ 03:36:45
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0