Min lilla Dilde

Nu går jag inte som distansare längre! No more instruktioner för 3 delmoment i taget, fatta hur befriande det känns!

Firade med att dra ner Dilde till sundsvall där vi gick runt och gjorde viktiga grejer och pratade om viktiga saker, för det vet väl alla att det går hand i hand? Vad är en bussresa på eftermiddagen utan långdragna diskussioner om avsugningar, och hur kan man äta pizza utan att skrika ut namnen på världens sexigaste kändisar, för att inte tala om hur otroligt viktigt det är att vara oense om Batman på kvällsliga bussresor!
Ibland pratade vi om vad vi faktiskt gjorde också, som när jag bestämde mig för att det är jättebra med vinterskor en halv storlek för stora för jag går ändå aldrig utan tjocksockar när det finns snö ute eller när hon släpade med mig bland allt smink som finns till försäljning i sundsvalls stad för att hitta det perfekt Alice Cooper-svarta. Men det är ju inte alls lika spännande som att avgöra på vilka sätt Catwoman är sexigare än Poison Ivy så det behöver jag inte blogga om...

Nu ska vi se om jag lyckas plocka upp studielitteratur eller om nästa bok jag plockar upp blir den, från Dilde, nylånade biografin om Jenna Jameson som hittills är överraskande intressant.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en härlig dag ;)

2009-10-08 @ 13:08:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0