Sömntuta

Jag har vänt på dygnet. Två dagar i rad har jag vaknat vid 11. Förstår ni hur förbaskat sen det är för mig?
I förrgår satt jag uppe till 5.15 och kunde ändå inte somna på ett bra tag när jag väl lagt mig och igår så tvingade jag mig ner under täcket vid 2tiden.
This is not good. Ikväll måste jag försöka lägga mig i "vettig tid" så att jag inte sover bort första tentatimmen, det har jag inte råd med. Fuckfuckfuckfuck.

I övrigt håller jag på att gå under av all avsaknad av fysisk närhet. Jag behöver kramar och huvudklappande och ryggkli! Egentligen behöver jag kyssar, smek och sex också men det känns jobbigt att avkräva kompisarna...
Kan det inte vara december snart?

Kommentarer
Postat av: Thorssa

Du får köra en allnighter för att vända rätt på dygnet igen. :P

Av roliga saker du kan göra, är ju då självfallet mitt Mansfield Park-arbete, det som står högst upp på listan... GO!!! :P

2009-10-28 @ 20:46:10
Postat av: Emelie

Good luck med att vända tillbaka dygnet sötnos! ;P

Vi får mysa lite på lördag, så du får lite fysisk närhet ;3 Förstår att du längtar efter december, stay strong hunny! <3

2009-10-29 @ 16:48:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0