Tick tack tick tack

Lika många timmar som sidor kvar på uppsatsen.
Bestämde mig för att satsa på 5 timmars sömn vid halv 2 inatt men kunde knappt somna bara för att jag var så orolig över den här skiten. Det är inte det att jag är så dum i huvudet som jag framstår när jag pratar om den här på bloggen. Det är bara det att jag inte fattar vad jag ska göra. Varje gång jag läser instruktionerna för att kolla att jag är på rätt väg, om än en jävligt långsam sådan, så får jag för mig att de menar på ett helt annat sätt än vad det lät som förra gången jag läste igenom dem. Me no likey. Egentligen skulle jag vilja sitta hela dagen idag också men det får jag inte. Klockan 12 ska den vara inne, 2½ timme alltså. Heja mig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heja heja heja!

2009-10-03 @ 17:55:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0