Wtf?

Hade grymt många konstiga drömmar inatt. En gång var vi ett stort gäng som varit ute på någon krogrunda och nu låg i en massa soffor och slogs, all in good fun. De jag kommer ihåg var där var Märtha, Jacke och Kix och sen typ 5 andra personer som vi tydligen var jävligt tighta med i drömmen... Kul dröm ändå, även om jag inte kommer ihåg allt.

Vaknar när jag inser att det är alldeles för tidigt men kan inte somna om så det är bara att acceptera. Kollar mobilen i hopp om att se en tid men har fått ett sms ifrån något för mig okänt nummer som blockerar hela displayen. Pigg o gla? - 6.15. Vem i helvete skriver till mig klockan sex på morgonen för att fråga om jag är pigg?
Nyfikenheten tar över hand och i väntan på svaret jag uppenbarligen inte vågar vänta på så kollar jag eniro. Tro på fan att det är Jacke.
1. Varför i hela friden har han mitt nummer?
2. Sen när är den pojken uppe vid 6?
3. Är han faktiskt seriös när han säger att han numera inte hatar mig, utan att först ha återställt balansen i sitt spritomlopp?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jadu, va mysko det där verkade då XP Is the old nice Jacke back?? =O

2009-10-08 @ 13:22:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0