<3

Det blev fest ändå, en liten en.
När vi skulle gå så kom Jim fram och skulle ha ett allvarligt snack med mig.
"Han har varit min i ett år nu så om du ska ta honom ifrån mig så måste du vara snäll! Är du inte snäll så mördar jag dig så jävla hårt för du är typ två steg ifrån att räknas som flickvän nu."
Hörntänderna skrattade ordentligt när han senare fick höra vad han sagt på vägen hem. Men när vi kom till hans dörr så kom det upp igen... Med mindre skratt den här gången.
Han tog mig i sina armar och tittade mig i ögonen samtidigt som han frågade om jag ville vara hans flickvän?
KLART JAG VILL! Men jag var klok nog att inte förstöra mig själv. Jag är nyss singel efter ett långt förhållande och den här killen åker till London om 4 dagar, för att stanna där i ett år! Så jag sa nej. Jag skulle inte klara av att bara ha honom tillgänglig över datorn helt plötsligt.
Men bara att han frågar! Ååååh! Han är så jävla fin!

Kommentarer
Postat av: Mistress

naw! <3

2009-09-19 @ 22:56:16
Postat av: Emelie

Åh, så otroligt fin han låter alltså! Men det är som jag sa i telefon till dig; du gjorde det rätta. Orkar inte skriva allt här när det känns som vi redan sagt allt i telefon liksom =P

2009-09-21 @ 13:42:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0