Då var det bara att vänta då.

Nu har mamma och jag åkt fram och tillbaka till lägenheten för att hämta alla mina grejer. Kändes så sjukt att gå där och plocka "är det här hans eller mitt?", "har jag glömt något i det här hörnet?". Ändå lyckades jag med konststycket att glömma en förlängningssladd och mina högtalare till datorn.
Han får helt eneklt leta reda på det själv och skicka hem tillsammans med bokhyllorna i helgen.
Nästa vecka bor jag alltså hemma igen på riktigt riktigt...

Nu ska jag gå och njuta av att jag iallafall kom ihåg rakhyveln det här varvet, mina ben ser förjävliga ut.

Kommentarer
Postat av: Richie

Epilators 4 teh win!

2009-09-04 @ 20:00:39
Postat av: Emelie

Men huva, va jobbigt gumman =/ Förstår att det måste kännas jäkligt konstigt...

Du vet jag finns här för dig! <3

2009-09-05 @ 12:24:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0