Deathgame

Fick just nyhetsmailet och nostalgin slog omkull mig i ett enda stort svep. Varför slutade det här länet mörda varandra? Jag vill spela igen! Kan man be alla msnkontakter i DGmappen att anmäla sig en sista gång för den gamla goda tiden?
Bara känslan av att ännu en gång få greppa en purjolök i varje hand och attackera medans blasten flyger i luften. Synen av ett slagfält med avhuggna knivar, svärd och granatsplitter utspridda över marken. Att se sin motståndare sjunka genom jorden av skammen att ha styckats och sprängts. Jag saknar att gå runt med fickorna fulla av äpplen och morötter! Att varje dag på väg hem från skolan köpa en banan till eventuella mördarapor som sitter och väntar.
Jag behöver adrenalin! Kom igen nu! Anmäl er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, va du är söt :3

2009-09-28 @ 10:51:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0