DET ÄR LÖRDAG!

Då ska man få göra vad man vill. Och jag vill verkligen inte plugga mer efter att just ha sovit en timme över Rousseau. Men Locke verkar åtminstone ha lite vettigt att säga så nu har jag iallafall något att skriva på nån punkt i uppsatsen - det går framåt.
Så vad gör man nu då?
Rolig lördag och följa efter någon ut på krogen? Men då måste jag duscha och klä på mig nåt vettigare än en sovtshirt och fluffstrumpor...
Eller tjockislördag med precis lika äckligt hår och fula kläder som nu men med de nya avsnitten av Gossip Girl och chokladbollssmet?
What's a girl to do? Jag kan duscha utifall att någon vill ha med mig ut och sen sätta mig och vara fet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, låter kanon det där sötnos! XD

2009-09-28 @ 10:58:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0