I love you more than orangejuice?

Han gjorde en trerätters middag med motiveringen att "han tycker om mig".
Mackor med räkor och avokado. Pasta med lax och sås tillsammans med speciellt ugnsbakade körsbärstomater. Hemmagjord coklamousse med färska hallon till efterrätt och vitt vin till alltihop.
Jag vet att jag har en schoolgirl crush på honom och att vi är äckligt loveydovey ihop, men det här känns lite ambitiösare än så?

Fin som fan är han ändå. Är det fel att en del av mig hoppas på att han aldrig kommer iväg till England?

Kommentarer
Postat av: jens

Låter som han vill/känner rätt mycket känslor iaf. typ som att gå ut STENHÅRT

2009-09-17 @ 11:15:25
Postat av: Emelie

Va otroligt gulligt! En kille som är så fin och bjuder på middag och vin, så sött!!! :3

Som sagt; sucks att han ska åka.. Men men, life sucks sometimes.. Vet inte riktigt vad jag ska säga..

Men huj va fint av han att bjuda dig på mat, han låter helt underbar, tihi :3

2009-09-18 @ 14:56:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0