Jag är en loser baby, jag har inget körkort

Det är bara att acceptera, jag kan inte köra bil. Jag kommer aldrig få den där lilla rosa plastbiten, särskilt inte redan imorgon.
Dagens körlektion födde följande kommentarer från min lärare:
"Du kan alltså inte bättre än så här?"
"Jag sa vänstersväng!"
"Såg du verkligen den där cyklisten?"
"Du måste planeeeeera din körning i tid."
"Nu kör du för snabbt igen."
"Är du säker på att du har rätt växel i?"
"BROMSA!"
Och x antal uppgivna suckar och blickar.

Nej, jag tror inte det kommer gå särskilt bra imorgon faktiskt... Det enda jag faktiskt kan när det kommer till att köra bil är hur man får motorstopp på de olägligaste ställena (typ tvärs över en huvudled med dålig sikt) och att fickparkera. Vilket nästan är ännu mer ironiskt än det låter eftersom det innebär att köra framåt, backa och svänga, inget är något jag egentligen är bra på.


Nu ska vi se hur jag kan köra uppsatsen åt helvete också, kan ju inte bara misslyckas med ett test den här veckan om jag har två.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta tänka så negativt nu! Nedrigt att lektionen skulle gå så piss, men ta det bara lugnt och slappna av imorrn, stressa inte! Ska nog gå bra ska du se sötnos, jag gäller tummarna! <3

2009-09-30 @ 00:02:51
URL: http://emeylie.blogg,se
Postat av: Beelzeboss

Nej men du e ju kvinna...

2009-09-30 @ 00:16:40
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0