JENS!

Du kastade ut mig utan en förklaring.
Du lekte med min hjärna under alldeles för lång tid.
Du dumpar mig utan närmare förklaring än att vi har olika musiksmak och att du är ett svartsjukt as.
Du vågar fortfarande inte prata med mig men du vill ändå försöka kontrollera vad jag gör.

Låter det som någon jag vill vara kompis med?
Nej.

Jag tänker inte sätta igång någon hatcirkus där jag inte pratar med dig om vi ses och det finns en gemensam kompis med. De förtjänar bättre än att hamna i kläm på grund av din imbecilla feghet. Men sluta med att försöka få det att se ut som att vi är kompisar eller kommer fortsätta vara kompisar för det är vi inte. Hade du velat ha den minsta chans till en fortsatt vänskap så hade du skött det snyggare än vad du gjorde.
Jag är less på att se dig kommentera min status på facebook eller skriva "heja mig" när jag skriver om strul på bloggen. Det här är mitt liv och du valde själv att inte längre vara en del av det. Jag vill inte heller att du ska vara en del av det.
Så varför inte bara stå fast vid ditt beslut och håll dig borta från mig på internet, msn och telefon också om du nu ändå inte klarar av tanken på mig.
Jag har gått vidare, du borde göra samma sak för det här är bara pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Karin

... woah, kinda hard.

2009-09-17 @ 14:19:18
Postat av: Emelie

Utkastandet = jävligt svinigt, det vet du att jag tycker.

Anledningen till det = otroligt löjligt, kan inte ens ge en vettig förklaring till varför. Väx upp unge!

Han har ingen rätt att kontrollera ditt liv, han har inget med ditt liv att göra efter hur fan han betett sig!

Att ni kan vara kompisar? Aldrig! Inte efter va han gjorde, glöm det! Han har skött allt det här på ett otroligt jävligt sätt, så är det.

Det är rätt Elisabeth, sätt ner foten! Jag tycker du har helt rätt i det du skriver! Jag reagerade också på att han sitter och kommenterar ditt liv, det har han ingen rätt till, så är det bara!

Good for you, that you have moved on! Jag är på din sida sötnos och tycker du har helt rätt som sagt <3

2009-09-18 @ 15:04:50
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

Summon the assassins!

2009-09-18 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0