Om en halvtimme ska jag vara smart

Det gick asbra att plugga med Kalle! Eftersom vi läser samma kurs men med olika böcker kan vi förstå vad den andra menar samtidigt som de "egna" böckerna ger dig en anledning att ständigt läsa högt för att visa på hur dumt skrivna de är. It's awesome!
9 bananer och några desperata tröstkramar när det blev för tungt gick det åt men nu har jag läst dubbelt så mycket som jag gjort före jag kom dit imorse.
Han var tillochmed söt nog att bjuda på pizza eftersom han ännu inte betalat tillbaka för colan jag köpte ut. Jag ska absolut dit igen imorgon om jag blir så duktig av att sitta på hans golv och käka bananer. Ska bara försöka övertyga mig om att läsa på egen hand nu också så jag har ännu mer att säga i chatten om en halvtimme. Wish me luck?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Good luck hunny, I know you can do it! <3

2009-09-24 @ 15:21:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0