TRIBE ZERO 4EVER!

Fy fan vad vi är bäst! Det var visserligen bara tre beteendevetare och alla utom en utbytesstudent som var med på uppdraget men vi som var där ägde verkligen sönder skiten!
Uppdraget var att sätta ihop en pjäs för att imponera på PM och vårat tema var midsommar.

Vi fick utbyesstudenterna, som varit här en vecka, att snacka svenska medans vi svenskar skulle vara utbytesstudenter. Så jävla skönt att se tyskan skjutsas runt i kundvagn utklädd till volvo och vissla efter tjejer samtidigt som polacken satt i soffan med snus och cheesy raggningsrepliker!

Och de skrattade! Som de skrattade trodde jag inte att man kunde skratta, särskilt inte de människorna som annars har ansikten av sten. Men redan efter volvoraggaren som fick öppna pjäsen så satt de och gömde skakande ansikten bakom händerna och genomskinliga hostningar.

Fy fan vad vi är bäst säger jag bara!

Ett guldkryss på flaggan och ett silverkryss på varje nollas rygg.
De här timmarna gjorde verkligen hela riskettan värd att halvsova igenom!



Och har jag sagt att jag älskar världen? Alla är så jävla fina, även de jag verkligen inte väntat mig. Stora lass med kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan va kul gumman, det skulle jag vilja sett! XD Kanon att de tyckte det var bra, va kul för er med så många niciga kryss! ;D

Va söt du är <3

2009-09-05 @ 12:22:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0