Walk down memorylane

För något år sen omformaterades en av datorerna här hemma och all min musik hamnade på skivor. Skivor som, såklart, tappades bort. För någon månad sen hittade jag skivorna av en slump men hade inte tid eller ork att snoka upp de gamla filerna då.
Nu däremot. Ikväll blev nyfikenheten för stor när jag ville lyssna på musik och hela tiden upptäcker hur musik under mystiska omständigheter försvinner från min dator. (Jag lovar, en discografi med älskade artister kan plötsligt vara 5 låtar utan någon förklaring!)
Så nu sitter jag här, med disneylåtar jag nästan glömt bort och konstiga små band som aldrig lyckades släppa mer än några enstaka låtar före de splittrades. Känns konstigt att helt plötsligt höra Ghost of the Robot som jag bara lyssnade på för att jag var tänd på Spike i Buffy, ändå känns det så mysigt välbekant. Hur kunde jag låta det gå så lång tid?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Hehe, jodu, lilla Emelie känner sig väldigt glad, hihi ^^ If you wanna know more, call me sometime baby ;) Tänker som sagt inte skriva ner detaljer på bloggen, herregud, min mormor och farmor läser ju, haha! =P

2009-09-21 @ 22:44:03
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tihi, va mysigt det låter :3 Älskar att hitta nygammal musik sådär, haha =D

2009-09-21 @ 22:46:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0