Back on planet earth

Titeln är dum. Har bara fått Kalles kommentar om att jag "är lika oåtkomlig när jag har pojkvännen hemma som om jag suttit i en liten hydda på andra sidan månen" på hjärnan.

Thorssa åkte härifrån imorse. Försöker fördriva tiden för att inte tänka för mycket på det. Går sisådär. Saknaden har inte övermannat mig än men nog högg det till ändå när mamma stack in huvudet och frågade hur "gräsänkan mår idag"...

Fördriver just nu tiden på YouTube och fyfan vilken Gossip Girlnostalgi jag hittade. Från när Dan och Serena var det finaste paret man kunde tänka sig! Jag saknar dem, ingen av dem har varit lika bra med någon annan...


Kommentarer
Postat av: Beelz

Gossip Girl? Really? Fan, Fiffi har också blivit helt såld på den serien. Alla mina idealkvinnor verkar förfalla :(

2010-04-25 @ 16:05:17
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Naw, stackars sötnos.. Förstår det är jobbigt.. Finns här för dig, det vet du <3

2010-04-25 @ 21:37:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0